Laserová terapie

Jako první v České republice disponuji špičkovým přístrojem pro aplikaci laserových pulsů o výkonu 75W!!

Laser ASA Mphi je přístroj pro vysokovýkonnou laserovou terapii MLS®.
MLS® terapie převyšuje ostatní vysokovýkonné lasery špičkovým výkonem 75W!!, synchronizovanou kombinací 2 vlnových délek a především úspěšností a efektivitou léčby.

Výhody MLS ® terapie

• odeznění bolesti, zánětu a otoku již po první aplikaci
  • krátké časy ošetření (5-20 minut)
  • dlouhodobý účinek

MLS® laserová terpie je indikována, v případech kdy je třeba odstranit bolest, zánět či otok v nepříliš hluboko uložených strukturách:

•    přepětí
  •    podvrtnutí
  •    svalové léze
  •    otoky
  •    výrony
  •    bolesti krční páteře
  •    bolesti bederní páteře
  •    bolesti temporo-mandibulární kloubů
  •    bolesti kloubů….

Díky vynikajícím biostimulačním účinkům MLS® pulzů, je terapie indikovaná pro stimulaci obnovy měkkých tkání, jako jsou pojivové tkáně a kůže:

•    rány
  •    popáleniny
  •    proleženiny
  •    vředy
  •    diabetické nohy….

Jak působí? Takto....

MLS®, od výkonu ke kontrole

Koordinované a synchronizované záření
V tradiční laseroterapi je doposud limitemdosáhnout najednou a efektivně silného analgetického efektu (získaného pulzním druhem záření ) a současně protizánětlivého účinku (získaného pomocí kontinuálního záření).

MLS® lasererová terapie dokáže toto omezní překonat, a to díky novému, vyspělému MLS® pulzu. Ten se skládá z koordinovaného a synchronizovaného záření, vícero laserových pulzů. Tyto laserové pulzy jsou navíc různých vlnových délek a mají odlišně modulované záření.

Kontinuálně/přerušované záření o vlnové délce 808 nm vytvářející intenzivní protiotokový  a protizánětlivý účinek, je synchronizováno s pulzním zářením o vlnové délce 905 nm umožňujících dosáhnout silných účinků proti bolesti.

Synchronizace je dosaženo pomocí sofistikovaného elektronického systému, který řídí zdroj laseru a vytváří tak:

MLS® – Multiwave Locked System.

Jak vypadá?